De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Elite 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m****@h********* 27-05-2023

Super fijne oortjes, zelfs waterdicht!!

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Ik heb deze oortjes nu enkele weken in huis om te testen.
Ik ben er erg blij mee!! De pasvorm is perfect, ook ideaal aan te passen voor ieder oor door de meegeleverde dopjes in verschillende maten.
De oortjes blijven echt heel erg goed zitten. Wat ik zelf ook heel fijn en bijzonder vind aan deze oortjes is dat ze waterdicht zijn waardoor ik ze met baantjes zwemmen gewoon in kan houden.
Door op de oortjes te tikken kun je je instellingen wijzigen, maar ook in de app super fijn in te stellen naar je persoonlijke voorkeuren!!
De oortjes gaan ook wcht lang mee, en de case waar je ze in bewaard laadt ze ook op zonder dat je dan aan de stroom hoeft.
Norse cancelling werkt heel erg goed, is ook in de app in te stellen qat je wel of niet fijn vind, heel prettig!! Ook prettig dat je het in bepaalde situaties aan of juist uit kunt zetten!!
Al met al super tevreden en echt een aanrader!!

Pluspunten

• Waterdicht
  • Draagcomfort
  • Zien er mooi uit

dk18 26-05-2023

Perfect!

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Jabra heeft voor mij alle verwachtingen overtroffen, ik had hier voor nog nooit zo comfortabele draadloze oordopjes ervaren.
De Jabra 4 elite zijn voor mij de beste oortjes wat ik heb gehad, het zuivere geluid wat compleet te regelen is doormiddel van de sound+ app is perfect voor elke muziek style omdat je met de equalizer in de app zowel de hoge, middel en lage tonen kunt reguleren.
De oortjes hebben een ongekend fijne pas vorm en blijven ten alle tijden perfect in de oren aanwezig. Ze zijn super licht waardoor je niet eens door hebt dat je ze draagt.
Ook de casing waar in ze opgeborgen en geladen worden is niets groter of zwaarder dan nodig. Door de IP57 beschermings graad van de oortjes opzich zullen deze ten alle tijden beschermd zijn tegen zweet van een intensieve training of een regenbui. De batterij gaat tot zeker 22 uur mee en daarmee zijn ze perfect voor elke reis of workout sessie.
Door het hoge aantal van vier microfoons zijn deze oortjes perfect voor het handsfree bellen en zullen ze ook aan de andere kant van de lijn kraak helder overkomen. Ook het koppelen van de Jabra 4 elite verloopt vlekkeloos. Na de eerste keer pairen en het koppelen met de app heb ik nooit problemen ervaren met het verbinden van de oortjes. De active noise canceling doet ook zeker zijn werk en is echt wat ik zocht in oordopjes. Al met al zijn dit naar een lange zoektocht de oortjes wat ik altijd heb gewild en doen ze het naar mijn mening beter dan de wel bekende merken.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Fijne pasform
  • Makkelijk in gebruik

Louise G 26-05-2023

Jabra elite 4 goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Dit product inmiddels enkele weken in bezit om te testen. Ik was gewend aan Apple oortjes en ben blij verrast door het comfort dat deze oortjes bieden.
Pluspunten-
- perfect draagcomfort. Mede door de meegeleverde tips die op het oortje gezet kan worden. Wordt in maat s-m-l geleverd l. Ik heb S gebruikt.
- zit zo stevig dat ik het ook met zwemmen van baantjes in heb kunnen gebruiken. Waterdicht!!
- actieve noice canceling werkt erg goed! Je gaat geheel op in de muziek.
- geluids kwaliteit ten opzichte van Apple echt stukken beter.
- app voor op je telefoon kan je koppelen aan blue tooth. Hierin kan je allerlei persoonlijke instellingen doen. Zeer gebruiksvriendelijk vriendelijk.

Minpunten:
Op de fiets hoor je best nog wat wind. Dit had ik beter verwacht.
- geluid met bellen valt mij tegen. In vergelijking met Apple zijn die beter.

Conclusie:
Zeer goede oortjes voor deze prijs! Zeker wanneer je veel muziek / boeken en podcast luistert.
Bellen minder

Pluspunten

• Goede NC
  • Zitten stevig

Minpunten

• Bellen werkt minder goed

Mieke 25-05-2023

Perfect fit

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Ik ben heel tevreden met de oortjes. Ze zetten comfortabel. Een van de weinige oortjes die me passen. Het is eenvoudig om ze te koppelen en de Sound+ App met equalizer instellingen maken het heel eenvoudig om de oortjes in te stellen qua norse canceling, hear through. En je kan zien hoe de batterijstatus is van de oortjes. Ze gaan lang mee. Voor mij top oortjes.

Pluspunten

• pasvorm
  • voldoende werkende noisecanceling

Deborah M 24-05-2023

Mooi geluid, makkelijk te koppelen

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Ik heb de Jabra Elite 4 Grijs mogen testen. Als Jabra fan voldoet ook dit apparaat weer super goed.
Het instellen via de app gaat super snel. Binnen 5 minuten ingesteld en kun je aan de slag.
Via de app kun je doormiddel van de aanpasbare equalizer het geluid helemaal naar jou smaak/wens instellen.
Ik ben vooral fan van de Active Noise Cancellation (ANC) even rustig zonder omgevingsgeluid naar muziek luisteren ( met een huis vol kinderen is dat echt heerlijk).
Enige nadeel is dat de dopjes vrij groot zijn, voor het slapen zijn deze niet ideaal. Voor de rest wel echt top.
Aanrader.

Pluspunten

• Snel te koppelen
  • ANC

Minpunten

• Dopjes iets groot

m***************@h********** 23-05-2023

Jabra oortjes

Geschreven voor: Jabra Elite 4

ik heb deze jabra oorjes mogen testen. De oortjes komen in een mooie verpakking met een handig meeneemdoosje. De bluetooth pairing ging vanzelf de oortjes waren gelijk verbonden. Het comfort van de oortjes laat veel te wensen over, ze vallen constant uit mijn oren, waardoor de ANC ook niet werkt want het oor is gewoon niet afgesloten met het oortje. De app waar je de equalizer instellingen kunt aanpassen is wel handig. Doordat ze niet goed bleven zitten viel het testen niet echt mee.

Pluspunten

• kleine verpakking
  • snelle bluetooth verbinding

Minpunten

• niet blijven zitten
  • geen comfort
  • daardoor geen geluid

m************@g******** 23-05-2023

Prettige oordopjes met handige app

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Deze oordopjes heb ik mogen testen en ik ben aangenaam verrast. Ten eerste over het draagcomfort en het verbinden gaat prima. De app met equalizer instellingen is handig om het geluid aan te passen en om het batterijniveau in de gaten te houden. Noise cancelling (ANC) kan hierin aan- en uitgezet worden. Ik vind het persoonlijk erg prettig dat het volume ook heel zacht gezet kan worden.
Ook de bediening met de druktoetsen op de oordopjes zelf zijn handig in gebruik. Je duwt ze niet per ongeluk in zoals bijvoorbeeld touch-toetsen. Blij met deze oordopjes.

Pluspunten

• batterijniveau in app
  • druktoetsen
  • ANC aan en uit te zetten

Elka 23-05-2023

Fijne oortjes

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Inmiddels heb ik deze oortjes al een paar weken in huis om te testen. De oortjes zijn veelzijdige dan verwacht. Via de bijbehorende app kun je de oortjes helemaal naar wens instellen. Ook via de oortjes zelf kun je een aantal functies bedienen. De geluidskwaliteit is gewoon goed. Ideaal is de noise canseling, vooral als je dagelijks werk in een onrustige omgeving is dat echt heel fijn. De oortjes dragen fijn, vallen niet op. De start ging heel simpel, alle apparaten die ik gekoppeld wilde hebben waren snel verbonden. Superhandig is dat je inkomende berichten gemakkelijk kan verwerken en daarna weer makkelijk je luisteractiviteit voort kan zetten.. Het bereik van de oortjes is niet altijd even goed, dit zou 10 meter moeten zijn maar dit is in de praktijk veel minder.

Pluspunten

• veelzijdig
  • gemakkelijk in gebruik
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• bereik
  • batterijduur

s*********@l****** 19-05-2023

Goede oortjes voor zijn prijsklasse

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Ik heb de oortjes mogen testen en oortjes zitten heel comfortabel en zijn licht. Pairen gaat heel makelijk en soepel. Geluidskwalieit is redelijk goed voor de vraagprijs. ANC doet zijn ding. Je hebt een handige app erbij waarbij je de instellingen kan aanpassen. Al met al, goede oordopjes voor de prijs die ze er voor vragen.

Pluspunten

• Mooie uiterlijk
  • Voelen licht in de oren
  • Breekt niet snel zijn verbinding

Minpunten

• Geluidskwalieit kan beter
  • ANC doet matig zijn best

j**************@g******** 18-05-2023

Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Jabra Elite 4

Deze headset heb ik mogen testen, ik wilde dit product graag uitproberen. Ik ben aangenaam verrast.
De geluidskwaliteit is behoorlijk goed, en aan te passen naar eigen wens. Dit kan door het gebruik van de app.
Ook de noise cancelling doet het prima, dit heb ik getest op een aantal manieren (bijvoorbeeld tijdens het stofzuigen). De geluidskwaliteit tijdens het bellen is zeer goed, de ontvanger kon mij prima verstaan.

Al met al kan ik dit echt een aanrader noemen, zeker voor deze prijs

Pluspunten

• comfortabel
  • goed geluid